Glædelig jul!
Glædelig jul, kære brugere af viborgrollespil.dk!
Jeg håber I har fået lige præcis det I ønskede jer - gerne af den nørdede slags. Mine personlige favoritter tæller et brætspil, en bacon kogebog og SÅVS kaffe (aka Nutella kaffe aka hasselnødde-kaffe).

Lad os håbe at 2019 bliver året hvor vi kommer til at vælte os i live/tabletop oplevelser!
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Glædelig jul til alle her på viborg rolle spil dot dk!
I ain't 'fraid of no post!
  Reply
Glædelig jul.

Jeg fik en halmbikube i mini format. Pynt til mit honning bod på historiske markeder.
SAAVs VIP
  Reply
Glædelig jule til alle. Jeg fik to strygejern, så kan jeg jo stryge med begge hænder Big Grin
  Reply
Det er en ting at have det rigtige equipment, men har du proficiency?!
"To acknowledge a fireball, yet express disbelief that the owlbear can’t live off the caloric content of vermin on dungeon level two is petty indeed."
"Tricks, Empty Rooms, & Basic Trap Design", Courtney Campbell
  Reply
Glædelig jul folkens, min høst i år, hører sig mad nørderiet til. En "sov videre" ( sous vide ), en pose lukker ( vakuum pakker ), og en "rygeting" ( røgpistol ).
Og en t shirt hvor der står noget om whisky og skæg.
Jeg Hertug von Flæskevom, vil vælte regeringen og styre hele verden, med Bacon ala røg, og flæsk. OOOOOONWARD
  Reply
Glædelig jul. Lidt 40k hyggelæsning og lidt middelalder pynt. En ny mikrofon og keyboard og en dejlig tyk og nørdet bog om sejlskibe.
  Reply
Glædelig jul! Den stod på en fyldepen, whiskykølesten, en isspand, Odysseen og Illiaden til mig!
That Rug really tied the Room together...
  Reply
På nørd kontoen scorede jeg to w40k sæts, en tegneserie (astro city 13), en pyntedrage til at holde whisky, en harry potter lampe og et par film.
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)